طرح کرامت ابتدایی

طرح کرامت اول دوم سوم چهارم پنجم ششم ابتدایی

طرح کرامت ابتدایی

طرح کرامت اول دوم سوم چهارم پنجم ششم ابتدایی

طرح کرامت اول دوم سوم چهارم پنجم ششم ابتدایی دانلود طرح کرامت نمونه طرح کرامت طرح کرامت اول ابتدایی طرح کرامت دوم ابتدایی طرح کرامت سوم ابتدایی طرح کرامت چهارم ابتدایی طرح کرامت پنجم ابتدایی طرح کرامت ششم ابتدایی

  • ۰
  • ۰

ترجم

ترجم تمام تلاش خود را میکند که به شما بالاترین کیفیت ترجمه را در رقابتی ترین هزینه ترجمه در صنعت ترجمه ارائه دهد. ما برای از بین بردن هزینه های افزوده عملیات مثل بسیاری از شرکت های ترجمه از جمله مدیریت پروژه و هزینه های سربار را ساده کرده ایم. ارائه ارزیابی قیمت های ساده و رقابتی با بالاترین کیفیت ترجمه در بازار، یکی از عناصر اصلی مورد نظر بترجم است.

 

قیمت گذاری و تعیین نرخ ترجمه پروژه ها با چندین عامل تعیین می شود:

 

مقدار زمان لازم جهت تحویل سفارش ترجمه

 

واضح و مبرهن است که فوریت در تحویل کار یک عامل شکل گیری قیمت است. هر چه مدت زمان تحویل زودتری از سوی درخواست دهنده سفارش ترجمه اعلام شود بالتبع قیمت هم افزایش خواهد یافت. البته استثناء نیز وجود دارد اگر شما برای یک پروژه بزرگ خود یک تیم مترجمان یا فریلنسر برای تحویل سریع به کار بگیرید این تیم نیاز به افزایش هزینه های ترجمه ندارد و به نفع مشتری است. البته اگر ترجمه فوری نباشد قیمت گذاری بهتر محاسبه می شود.

سفارش فوری ترجمه

 

یک پروژه ترجمه که باید به  سفارش فوری ترجمه تحویل داده شود. ممکن است به هزینه 50% بالاتر از نرخهای معمول منتهی شود که در ابتدای پروژه ترجمه هزینه های محاسبه شده جهت اخذ توافق به درخواست دهنده اعلام می گردد. و در ادامه سفارش نیمه فوری و زمان معمولی هزینه های کمتری خواهند داشت. بترجم با شما همکاری خواهد کرد تا سفارش ترجمه شما در زمان دقیق اعلام شده و به موقع و با حداکثر رساندن کیفیت و به حداقل رساندن هزینه های تحویل فوری به نفع مشتریان خود، کار کند.

هدف ما تلاش برای ارائه بالاترین کیفیت و رقابتی ترین نرخ صنعت ترجمه است. نرخ های مربوط به ترجمه در آغاز هر پروژه ترجمه محاسبه و توافق شده است. بسته به نیازهای مشتری، نرخ های مشابه می توانند در بسیاری از پروژه های مختلف اعمال شوند. بایستی برای نرخ های جدید قیمت گذاری بنا به پروژه جدید موافقت شود.

گروه ترجمه تخصصی بترجم


  • ۹۸/۰۴/۰۱
  • میکائیل صالح

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی